Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Min ordre

Købt online:

Efter at du har lagt en ordre hos os, vil du modtage en ordrebekræftelse, på e-mail. En sjælden gang imellem, kan mailen ende i din spam mappe.

Dit ordrenr. består af 4-5 cifre og ser eksempelvis sådan ud: "#11111

Købt i fysisk butik:

Hvis du har købt i vores fysiske butik, får du altid en kvittering tilsendt på enten SMS eller e-mail. Heri står dit ordrenummer. Skulle uheldet være ude og du har slettet kvitteringen, skal du blot kontakte vores kundeservice.

Dit ordrenr. består af 4-5 cifre og ser eksempelvis sådan ud: "#11111

Har du bestilt varer, som vi har på lager, vil vi sende din ordre selvsamme dag eller den næstkommende hverdag. Har du derimod bestilt som forudbestilling, er der typisk længere ventetid. Du kan læse mere om forudbestillinger her

Din ordre kan godt annulleres. Du skal blot kontakte vores kundeservice.

Du finder alle vores kontaktinformationer på kontakt os.

Vi anbefaler, at du bestiller det ønskede produkt på ny, og returnerer det gamle til os. På denne måde modtager du det nye produkt hurtigere, da vi bestiller det hjem, med det samme du laver din ordre. Hermed skal du ikke vente den tid, det tager at behandle din returordre.

Du kan læse alt om returnering her.

Nej, det vil der ikke. Vi tager os af alt told og moms, hvis det skulle være aktuelt. Det vil sige, at prisen du til slut betaler altid vil være den endelige pris. 

Ovenstående er kun gældende for kunder indenfor EU, er du bosat udenfor vil der blive pålagt told og importmoms på din ordre.

Levering

Ønsker du, at spore din pakke, når den er afsendt fra butikken, skal du gøre det via vores samarbejdspartner PostNord: https://www.postnord.dk/en/tools/track-and-trace

Du vil modtage et trackingnr. med det samme din ordre bliver afsendt.

Vi bruger PostNord som vores faste samarbejdspartner til alt udgående logistik, fordi deres service er yderst effektiv og gør det muligt for at levere pakker på dag-til-dag basis. 

Den indgående logistik består af forskellige kurerer afhængigt af behovet. Vores største partner er UPS, dernæst FedEx og til slut DHL Express. Hvert firma er skarpe på forskellige områder, som vi inkorporerer i alle beslutninger, der involverer indkøb af sneakers for at pakker kommer hurtigst muligt og sikrest frem. 

Det kan du godt. PostNord leverer til pakkeshops om lørdagen.

Vi modtager kun varer i hverdage.

Ja, det er intet problem.

Du kan lave en bestilling og hente din ordre selv samme dag, indenfor åbningstiderne.

Når man sender ordre ud, er det vigtigt man tænker over miljøets påvirkning. Derfor benytter vi FSC-certificerede danskproducerede papkasser. Ydermere benytter vi genbrugspapir som fyld i din ordre. Vi støtter mijløvenlig indpakning som du kan læse mere om ved at klikke på badget nedeunder vores FAQ

Produktinformation

Fordi Street Bill arbejder på det, der omtales som eftersalgsmarkedet, har vi ikke en direkte relation til Nike eller de andre brands, som vi forhandler på siden. Vores sortiment består af produkter, der er så efterspurgt, at de på rekordtid bliver udsolgt og derfra ender på eftersalgsmarkedet, hvorpå de forhandles til en betydeligt højere pris. 

Dermed kan vores erhverv ikke sammenlignes med almindelige skobutikker, der er officielle forhandlere for de brands, de samarbejder med.

Det er vores mest betydningsfulde mærkesag, at produkterne, vi forhandler, er verificeret autentiske. Alt der går ind og ud af vores varelager bliver tjekket grundigt af vores erfarne team, fordi vi mener købsoplevelsen forbundet med sjældne sneakers skal være så problemfri og bekymringsfri som muligt. Du kan læse om vores grundige verificeringsprocesher.

Alle produkter der sælges er helt nye og leveres med alt originalt tilbehør og indpakning. 

Det er muligt at prøve sneakers på i butikken, som altid sker gennem særligt kontrollerede og forsigtige forhold. Dertil bliver skoene, der har været prøvet på, altid støvet af og renset efterfølgende, så du aldrig ender med andet end et helt nyt par sneakers. 

Fysisk butik

Vi har en fysisk butik lokaliseret på adressen Thorvaldsensgade 33a, 8000 Aarhus C, hvor vi tilbyder et bredt udvalg af de sneakers som også er at finde på hjemmesiden. Fordi vores sortiment består af eksklusive sneakers, der kendetegnes ved en høj kostpris, har vi ikke mulighed for at have alle modeller på lager. Vil du blive klogere på vores lagervarer, kan du klikke her.

Butikken har åbent fra 12-17 man-fredag og 11-15 om lørdagen.

I tilfælde af en akut situation, hvor et par sneakers skal bruges til en begivenhed eller lignende, er der mulighed for at aftale tider for afhentning mv. udenfor de almindelige åbningstider. Kontakt os venligst på e-mail info@street-bill.com for denne type henvendelser. 

Vi har desværre ikke parkeringspladser tilknyttet vores lejemål, men der findes parkeringspladser ikke langt herfra ved Carl-Blochs-Gade.

Selvom vores sneakers er pakket ind i plastik, og butikken til tider kan forveksles med et showroom, er det selvfølgelig altid muligt at købe og bestille sko i butikken. Alle størrelser vi har på lager online, kan også findes i vores butik.

Ja, det kan du godt. Det er også muligt at returnere/ombytte onlineordre.

Du skal medbringe skoene samt ordrenummer, og skoene skal være i samme stand, som da du modtog dem.

Reklamation

For at oprette en reklamation skal du kontakte os på kundeservice@street-bill.dk

For at vurdere sagen, er det vigtigt du oplyser så meget information som muligt.

Vi skal bruge billeder af problemet, dit ordrenummer samt en fyldestgørende beskrivelse.

Størrelsesguides

Følg linket for at komme hen til vores Jordan størrelsesguide.

Følg linket for at komme hen til vores Nike størrelsesguide.

Følg linket for at komme hen til vores New Balance størrelsesguide.

Følg linket for at komme hen til vores Adidas Yeezy størrelsesguide.

Følg linket for at komme hen til vores Adidas størrelsesguide.

Returnering

Du kan læse alt om retur ved at klikke på linket omkring returnering.

Når vi har modtaget din returvare, vil vi behandle din retur hurtigst muligt. Returneringen bliver udstedt til samme betalingsmetode, der blev benyttet under købet.

OBS: Det kan tage 3-4 hverdage at behandle din returnering. Herfra kan det tage 1-3 bankdage, før du kan se pengene på dit kontoudtog.