FAQs

Har i en fysisk butik?

Vi har en fysisk butik lokaliseret på adressen: Thorvaldsensgade 33a, 8000 Aarhus C, hvor vi tilbyder et bredt udvalg af de sneakers som også er at finde på hjemmesiden.  

Butikken har åbent fra 12-17 man-fredag og 11-15 om lørdagen.

I tilfælde af en akut situation, hvor et par sneakers skal bruges til en begivenhed eller lignende, er der mulighed for at aftale tider for afhentning mv. udenfor de almindelige åbningstider. Kontakt os venligst på e-mail: info@street-bill.com for sådanne henvendelser. 

Er jeres produkter ægte?

Det er en væsentlig mærkesag for os kun at supplere autentiske produkter. Alt der går igennem vores varelager bliver tjekket for materialer, med UV-lys og af trejdeparter for at kunne garantere fuld sikkerhed og 100% autentiske produkter. Købsoplevelsen hos Street Bill skal være så problemfri og ligetil som muligt, derfor er det essentielt, at ingen at vores kunder modtager et falsk produkt. 

Er jeres produkter nye?

Alle produkter på siden er helt nye og leveres med alt originalt tilbehør og indpakning. 

Hvornår modtager jeg min ordre?

Har du bestilt varer, som vi har på lager vil vi sende din ordre selvsamme dag. Har du derimod bestilt som forudbestilling, er der typisk længere ventetid. Du kan læse mere om forudbestillinger her

Vil der komme skjulte gebyrer eller andet på min ordre?

Nej, det vil der ikke. Vi tager os af alt told og moms, hvis det skulle være aktuelt. Det vil sige, at prisen du til slut betaler altid vil være den endelige pris. 

Ovenstående er kun gældende for kunder indenfor EU, er du bosat udenfor vil der blive pålagt told og importmoms på din ordre.

Jeg har købt noget, men ønsker at returnere/ombytte, hvad gør jeg herfra?

Alt information omkring returnering og lignede finder du under vores handelsbetingelser

Hvilken kurer benytter I?

Vi bruger GLS som vores faste samarbejdspartner, da deres service er yderst effektiv og gør det muligt for at levere pakker på dag-til-dag basis indenfor 80 km radius.