Returnering

Ønsker du at ombytte/returnere din ordre, skal du blot klikke her.

Ved at følge linket ovenfor, får du adgang til en returseddel, som du skal huske at udfylde og huske at vedlægge din ordre.

Som kunde hæfter du selv for returfragten til os. Hvis du skal ombytte, påtager vi os fragtomkostningerne forbundet med at sende skoene ud på ny.

BEMÆRK: Du skal have adgang til en printer for at kunne udskrive fragtmærkatet.

Som kunde hos Street Bill har du 14 dages fortrydelsesret. Fristen udløber 14 dage efter dagen, hvorpå du har modtaget din ordre.

Det er kunden selv, der bærer ansvaret for returfragten til os. Vi anbefaler derfor at benytte vores portal til at bestille et fragtmærkat, eftersom disse er forsikret og med track & trace.

Ved valg af anden metode, bør du være opmærksom på at pakken er forsikret og sporbar.

Du hæfter selv for en mulig værdiforringelse, som bl.a. kan komme sig af manglende:

  • Skokasse
  • Indlægningspapir
  • Andet tilbehør

Fordi Street Bill er underlagt markedsvilkårene for sjældne sneakers, kan de mindste afvigelser fra det originale tilbehør have stor indflydelse på den samlede værdi.

Selve skoene må gerne prøves forsigtigt på under kontrollerede forhold. Det betyder, at du kan prøve skoene på derhjemme, men vælger du at tage dem i faktisk brug, kan du risikere kun at få en brøkdel af det originalt betalte beløb retur.

Ved refundering får du hele købsbeløbet tilbage minus fragten. I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Når vi udsteder en refundering, får du bekræftelse via email, og pengene vil være disponible efter 1-4 hverdage.

Reklamation

Du har som kunde 2 års reklamationsret som følge af den danske købelov. Reklamationsretten omfatter fejl på materiale, fabrikation og software.

Reklamationsretten omfatter ikke forkert betjening og brug af produktet. Under disse omstændigheder frafalder reklamationsretten.

Meld en reklamation?

For at gøre opmærksom på en mulig reklamation bedes du rette en henvendelse til info@street-bill.com med følgende information:

  1. En grundig forklaring af problemet, samt hvordan det er opstået.
  2. Billeder af høj kvalitet, der tydeligt viser fejlen/manglerne.
  3. Dit ordrenummer.

Efter modtagelse af ovenstående information, vil vi foretage en vurdering af sagen. Du vil blive underettet via den email, som er tilhørende ordren.

Du kan reklamere når det gælder fejl i software, materiale eller fabrikation. Disse indebærer funktioneliteten af produktet og dets holdbarhed.

Reklamationsreten er ikke gældende hvis skoene har været:

  • Opbevaret forkert
  • Anvendt til sportslige aktiviteter
  • Behandlet uagtsomt